söndag 16 november 2014

Börjar igen!

Jag har inte hållit på med min blogg på typ tre år men nu tänkte jag börja igen och göra en blogg i veckan kanske, beroende på hur mycket läxor jag har. Nästa vecka har jag tre prov och två läxförhör.
Nu åker jag till Thailand om ca 3 veckor. Det ska bli skönt men jag kommer sakna mina kompisar här hemma!
Jag kommer blogga i Thailand och lägga upp inlägg om hur det är där.
Jag har använt den här bloggen innan som jag sa, alltså har jag massa gamla inlägg som du gärna får kolla upp, men som sagt är de ner till 3,4 år gamla!

Idag har jag dykt med tuber i pol med mina äventyrs kompisar! Det var kul och alla var jättebra! Sedan gick jag kurs i hjärt- och lungräddning för barn, alltså har jag bara övat på ett "barn". Sedan har jag pluggat jättemycket.

Det här inlägget var inte så långt men jag ville bara säga att jag tänkte komma igen nu!

Inga kommentarer: