torsdag 27 november 2008

Disco


Här händer det något nästan varje dag! Idag ordnade mellanstadiet disco för alla barn i åk F-3 på Sanuk skolan. Det är den andra svenska skolan här på Koh Lanta.

Efter skolan så samlades några från min skola hemma hos mina kompisar som bor bredvid mig och vi bytte om och fixade hår och lite smink, eller i alla fall lite glitter och läppglans. Sen gick vi till Sanuk skolan, den ligger precis där vi bor. Det var jättemånga barn från båda skolorna på discot, vi hade dansstopp, danstävling och limbo, man kunde köpa dricka och popcorn och så vann man massa priser i tävlingarna. Det var roligt och det var också kul att träffa barnen från Sanuk-skolan. Jag är redan kompis men två i deras F-klass, men nu träffade jag många fler!






Kram Bodil



Inga kommentarer: