lördag 1 november 2008

Första kvällen på Koh Lanta


Hej igen!

När vi hade kommit till vårt hus på Lanta var det första vi gjorde att gå ner till stranden och känna på sanden och vattnet och se solendgången. Det var jättefint.

Sen bytte vi kläder och gick iväg på Halloween Party som vi var bjudna på. Det var lite läskigt eftersom alla verkade känna varann, men efter bara ett litet tag träffade jag två tjejer, Amelia och Tilda, som ska gå i min klass, så vi lärde känna varann lite grann. Men jag längtar hem lite.


2 kommentarer:

Victoria sa...

Hej Bodil, vad roligt att se bilder på dig och höra att du har det bra i Thailand. Jag saknar dig redan jättemycket men tycker att det är jätteroligt för dig att vara på din resa. Idag har jag åkt skridskor och pappa ska anmäla mig till en skridskoskola. Det ska bli kul! Du får bada och simma, och jag får åka skriskor! Kram Victoria

Anonym sa...

Hej Victoria!
Jag längtar jättemycket efter dig. Det hade varit roligare om du också var här! Skridskoskola är jättekul! Det gick jag på förra året och jag älskade det! Ha det jättekul!
Kram
Bodil